Hem ljuva hem

Och jag är hemma. Från glesbebyggelse och rådjur till stan. Vilken lättnad. Lugn och avkoppling i all ära, men inte för länge. Har haft en ganska bra helg, dock har jag inte gjort något av det jag sa. Jag kan faktiskt inte säga vad jag har gjort över huvudtaget. Det enda som har hänt i stort sett är att jag har blivit väldigt shoppingsugen igen. Denna gång är det mysdress, undies och jeans som står på listan. Gärna ett par snygga stövletter också, men det är ju fortfarande snö. Så de kan vänta.

Nej nu ska jag... eh... rita?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket darling :)

2009-03-02 @ 12:32:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback