I'm back

Hemma från seminariet. Inga kommentarer om hur det gick.

Solen från imorse har försvunnit och det blåser för fullt ute. Med det menas att det inte är något trevligt promenadväder. Föresten hinner jag inte gå ut och gå om jag ska hinna laga mat innan jobbet. Ska laga tacoinspererad paj tänkte jag. Det är ju trots allt fredag idag. Även om det är otroligt tråkigt att äta "helgmat" mat själv. Men jag är sugen på tacos, så vad gör man?

Istället för promenaden ska jag städa min paradvåning. Det har nämligen svept in en tornado här inne, speciellt i garderoben. Så nu ligger alla kläder på golvet. Typiskt va? Jag tycker att lägenheter borde kunna städa sig själva. Vore inte det bra?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, det vore otroligt bra. Min garderob, är en plats för sånt som legat synligt på golvet när jag fått oväntat besök. INTE bra :/ :P

2009-03-20 @ 13:43:31
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: t

sv: 700 kr

2009-03-20 @ 16:54:56
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback