Mercy?

Mobillarmet ringde 08.30. Detta för att jag skulle komma igång och plugga effektivt. Jag släpade mig upp (bokstavligen talat), gjorde frukost och förflyttade mig till soffan. Nu har jag precis kommit ur duschen och klockan är strax efter 10. Jag ligger åter i soffan, nu som en klubbad säl. Ursäkta uttrycket. Men det känns inte som om denna dag kommer bli speciellt effektiv. Tyvärr.

Jag ska i alla fall släpa mig ut på en promenad senare i eftermiddag. Måste förbi jobbet och lämna in skattepapper bland annat. Sen vet jag inte om det blir så mycket längre. Det är inte tal om att jag ska gymma idag.

Huvudvärken håller på att ta över min kropp.


Kommentarer
Postat av: johanna

hörredu madame, nu tycker jag du ska krya på dig <3

2009-03-11 @ 10:39:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback