Min shoppinglista:

- Jeans  (väldigt ljusa)
- Vårjacka
- Skor. Ett par svarta och ett par lila. Minst!
- Skönlitteratur
- Sportbag



Ja det var nog allt för stunden... och där försvann alla ickebefintliga pengar på mitt konto. Min shoppingslista ändras titt som tätt. Jag vet det. Men jag kan inte låta bli. Det är så mycket jag vill ha. Listan skulle kunna göras lång. Men det skulle ni inte orka läsa. Därför får ni den korta verisionen.

Hoppas jag kanske hittar något nästa lördag så jag och B ska göra stan osäker. Jag hoppas i alla fall på en shoppingdag som sen ska avslutas med biobesök. En shoppaholics bekännelse. Biljetterna är köpta! Ska bli så himmla roligt. Det kan väl inte bli bättre, att gå på just den biofilmen tillsammans med en lika shoppingcrazy peson som jag själv!?



Kommentarer
Postat av: Johanna

hörredu, nog vill jag väl läsa din shoppinglista minsann ;)

du anar inte vilken lista jag kommer dra upp sen när jag känner att jag har lite inkomst igen, HERREGUD säger jag bara... ;P

2009-03-12 @ 19:55:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

give it to me madame ;)

men skippa sånt där som man alltid behöver köpa - som basplagg liksom ;D

2009-03-12 @ 20:16:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback