Promenader

21 000 steg har jag gått i dag. 10 000 steg om dagen är rekomendationen. Jag känner mig stolt, en sådan lång promenad OCH att jag har gymmat i dag. En riktig friskvårdsdag. Dock är jag trött i benen nu, är inte så van att gå så långt. Och trots att jag hade mina promenadskor hela dagen, så känner jag av det lite i fötterna. Men åh så skönt det känns efteråt.

Det blev en långpromenad med Johanna, runt platser där jag aldrig varit förut. Har kollat runt på hus och områden. En trevlig promenad, trots blåsten. När jag kom hem hade jag ungefär hela sandlådan i ansiktet upptäckte jag, när jag kollade mig själv i spegeln. Vajjert! Hann även med en sväng på Åhlens, där jag inhandlade en stor ugnsform och en bakform. Så nu kan jag äntligen göra min efterlängtade Lasange och Kladdkaka. I helgen tror jag, närmare bestämt!

Nehe, kvällen bjuder på underklädesrensning till shoppingen på torsdag, och en lång dusch. Ni glömmer väl inte Desperate Housewives 21.00?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback