Summering

Gårdagen var väldigt bra i största allmänhet.

Efter att ha väntat på ett sms hela morgonen, hade jag en bra och intressant föreläsning om synen mitt på dagen. Efter det fick jag (äntligen) härliga besked av älsklingen. Är väldigt glad för din skull ska du veta. Vid 18-tiden tog jag cykeln hem till B, för att äta våfflor med hjortronsylt och ha en trevlig kväll. Våfflornaa var lovely och kvällen var trevlig, som vanligt i det sällskapet!

Nu sitter jag här och ska plugga lite innan seminariet halv två. Vi ska diskutera caset Curt, dock vet jag inte vad jag ska säga. Så jag måste plugga nu på förmiddagen. Jag SKA skriva klart Curt idag. Fan! Jag måste skriva klart Curt idag! Nu är det slut med latandet.

Efter seminariet ska jag upp och träna hade jag tänkt. Äntligen. Planerna för kvällen blev inte som jag trodde, så då får jag tid till att träna istället. Lite surt när man hade planerat om massor för att det skulle funka med alla planer. Men sånt är väl livet. Jag ser i alla fall fram emot att få komma igång med träningen igen.

Hoppas ni får en bra dag - i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback