Underbara smycken

Idag efter seminariet hamnade jag och B i en diskussion om smycken. Där jag beklagade mig över att inte ha några fina smycken. Eller egentligen, några fräscha nya smycken. Jag har ganska mycket, men inget roligt enligt mig. Skulle vilja ha några fina halsband, armband och någon fin ring.

Halsbanden ska vara lite längre och större, inga vanliga kedjor. För det har jag multum av. Armbanden - då ser jag några fina stora runda, eller något med olika pärlor och lite olika "småarmband" i ett. Om du förstår vad jag menar? Sen ringar... Jag är expert på att tappa bort ringar. Sista ringen jag bar hade jag fått av min pojkvän. Kan säga att det är två år sedan sist. Den var underbar, och så gjorde jag som jag inte kan låta bli att göra. Jag sitter och skruvar och grejar, tar av och på ringen och fixar. Vilket leder till, och ledde till i detta fall att jag tappade den, och hittade den inte igen. Sen dess har jag inte vågat använda ringar. Hur ska det då bli sen om jag förlovar mig? Eller gifter mig? Jag kommer få ha ringarna i en kedja. Eller absolut inte röra dem på fingret.

Jag hittade några underbara smycken på H&M som jag mycket väl kan tänka mig att bära i vår.


Underbara pärlemofärgade. Kan inte bli mer vårkänsla!


Jag har oftast för smala handleder för denna modell, men den är  ju  underbar.


Dessa har jag fast i svart, och jag älskar dem!


Smycken kan man aldrig få för mycket av! Detta är en tillsägelse till alla pojkvänner. Visst, det är en lite väl klassisk gest. Men vadå?

Diamond is a girls best friend



Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fina!

2009-03-25 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback