Utanför kravallerna

Ordningen är återställd.


Jag har lagat maten.


Kvinnodagen i all ära, men jag älskar verkligen att laga mat till Key Account Managern.

Han var ju faktiskt och inhandlade maten samt att han bjöd på underbart fika på Hollandia, världens bästa café.


I övrigt har helgen bjudit på biobesök, Män som hatar kvinnor. Som för övrigt är den bästa svenska filmen på länge.


Annars har jag dragit på mig skoskav och blåsor under fötterna då Key Account Managern har svårt att bedöma avstånd. Han har fått för sig att hans bostad ligger i centralt.


Slutsats köp sköna skor, eller erbjud dig att betala taxin(69 kr inom zon1).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback