Måndagkväll igen

Måste bara få slänga in en mening om Melodifestivalen. Jag har ju inte kommenterat det alls. Jag tycker att rätt bidrag vann. Klart slut. Kan tänkas för att jag gillar en del av Fredrik Kempes låtar. Speciellt Vincero. Precis min typ av musiksmak, som ingen i stort sett vet om. Precis lika lite som någon vet om att jag gillar lite vad ska man kalla det... typ folkmusik, fast ändå inte? Nickel Creek - This side, exempelvis. Ja. Där fick ni reda på ytterligare något nytt.

Jag vill redan nu att den här veckan ska ta slut fort.Jag längtar till lördag. Inga bekymmer att dras med. Bara kunna slappna av och fokusera på shopping och biobesök. Jeans, mysdress och skor står på listan. Även en tröja. (Gärna kavaj och vårjacka också, men det får nog sparas till nästa lön). Längta längta.

Imorgon ska jag träffa B på biblioteket och skriva om Curtan. Den här gången SKA alla papper med. Och vi ska sitta hela dagen! Jag har köpt Ballerinakex, så vi har något energidrivande. Lycka till, till oss.





Kommentarer
Postat av: Johanna

...och mer kan läggas till egentligen ;D



lycka till imorgon!

2009-03-16 @ 21:41:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: M

Ohh jag gillar också Kempe! Lyssnade en hel del på han för några år sen, sen tappade jag bort han där ett tag, men kom på för inte allt för länge sen att jag skulle lyssna på han igen:)

2009-03-16 @ 21:42:58
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback