Doften av nybakat bröd

Nu. Äntligen! Jag är klar. Jag har lyckats. Jag skrev precis sista ordet i min läslogg. Ha! Fredagkväll till mig. Nu skulle jag vilja ta efter B, som har tagit kväller och har statusen "dusch-te-soffan-sambon" på msn. Visst, dusch är inte så svårt att ordna, det är bara att gå in i badrumet och ställa sig i duschen. Med eller utan kläder. Te finns i skåpet och soffan sitter jag redan i. Nu är det bara en sambo som saknas. Det är just där problemet ligger. Jag har ju inte turen att ha en sambo. Utan jag har investerat i en särbo. Och mina kära vänner blommorna, är inte är lika mysiga som honom. Så min kväll slutar  "oduschad-vattenflaskan-soffan-kaktusen".

Däremot, mitt bröd som jag har kämpat med i kväll, (tillsammans med läsloggen). Är klart. Jag lyckades även med det. Hela kvällen går som på rälls. Inget kan gå fel, jag lyckas med allt... Eller inte. Men jag fick i alla fall ihop ett j*kla gott bröd. Trots mina misstankar när det flöt ut på plåten, så kunde det inte bli ett bättre slutresultat. Jag kanske kan bli en bra kock i köket ändå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback