Vårkänslor



I Malmö har våren kommit. Min älskade var romantisk och plockade en bukett med blommor åt mig. Dock ska jag tillägga att det inte var självmant. Ibland måste man påpeka de saker man vill ha! Både snödroppar, krokusar och någon gul bollblomma. Videung finns det gott om, och det är knoppar på vissa trädsorter. Jag kommer bli deprimerad när jag kommer hem och möts av ett vitklätt landskap. Jag vill ha vår nu. Det räcker med det där blöta vita som ligger på marken.

Nej nu ska jag återgå till mitt vinglas och börja göra mig iordning. Män som hatar kvinnor ska ses ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska väl tillägga att det har kräksnöat här hela dagen idag också :P så det är ännu mer vitt än när du åkte :P

2009-03-08 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback