Vart är solen?

Inte här i alla fall. Det fina vädret jag inte fick njuta av igår, har försvunnit från. Istället så hänger en tjock dimma över stan. Enbart för att jag är ledig i dag, kan jag tro. Eller jag har metodövningar klockan 13. Men dem räknas inte.

Jag skulle vilja att det blev lite bättre väder snart. Solsken och värme. Mina vårkännslor vill komma fram nu, och inte vara undangömda så mycket längre. Med dessvärre verkar inte mina önskningar slå in. Dock ska jag trotsa vädergudarna och förhoppningsvis köpa en vårjacka på lördag. Och fina vårjeans, någon vårig tröja och kanske ett par skor? Vi får se vad jag kommer hem med. Är så mycket jag vill köpa för mina inte så befintliga pengar.

Nehe, nu ska jag göra mig iordning. Ska möta B för lunch på universitetet och ta en runda inne på akademibokhandeln.

Ha en bra måndag allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback