1:a maj välkommen!

Godmorgon allihopa! Ytterligare en härlig dag ser jag att det blir. Solen lyser och himmelen är alldeles blå. Jag måste säga att jag har blivit väldigt morgonpigg. Kom in i säng förens vid 12 i natt, sen  vaknade jag klarvaken vid 7, men tvingade mig att somna om (efter att ha legat och vridit och vändit på mig länge). Men nu börjar jag känna att tröttheten kommer smygande igen. Så vi får väl se hur dagen kommer sluta.

Jag ska i alla fall dammsuga lägenheten och diska, hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen ska jag gå ut och stanna där hela dagen. Älsklingen kommer hit i dag också, eller tåget rullar in på stationen vid 12. Hoppas han tar bussen hit, annars har jag väldigt bråttom nu.

Nehe, hur ser 1:a maj ut för er?



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hoppas att du och kenneth får en fin helg darling! vi får höras och spika något nästa vecka <3

2009-05-01 @ 15:14:32
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback