Cykeltur med kamera och en vän

Godmorgon gott folk! Ute skiner, nästan solen. Ser i alla fall stora glimtar av en bli himmel, så dagen kan inte bara bli regnig! Jag har precis gjort mig i ordning. Ska snart ta kameran och cykla till våghustorget, och möta Johanna. Vi ska ut och fota, och jag ska försöka lära mig nya kameran. Om inte annat, så har jag ju då en "lärare" med mig, så det går nog bra. Allt är bättre än de fotolärare jag haft. Någon som kommer ihåg Sivan och Patrick (engelskt uttal)?? De är svåra att glömma.

Well well. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag minns dem, elelr ja - framförallt sivan då. underbara kvinna... :S

2009-05-23 @ 09:47:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback