Dangerous

Jag kom på det! Jag får ju tillbaka pengar på skatten, de kan jag ju köpa en kamera för!! Snacka om att jag är glad. Nu ska jag bara lyckas övertala mig själv att jag verkligen behöver ytterligare en kamera! Egentligen så är det lite mer jag behöver än en kamera... Dubbelsäng, (tvbänk+skrivbord, inte lika kul), ny mobil och en resa till Grekland. Okej, resan kanske inte var så nödvändig. Men jag har blivit helt fast för Grekland för tillfället, och älsklingen tar tillfället i akt och tjatar om både kamera och resa hela tiden. Och jag vet hur jag är, snart kan jag inte låta något av de vara. Utan bokar första bästa resa och köper en kamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback