Dränkt katt på hopptävling

I helgen har det varit Malmö City Horse Show, och jag kunde inte åka dit. Var ju där förra året och tittade, och det var en otroligt härlig dag. Speciellt när man får dela ens intresse med den man gillar. Det var strålande sol och värme hela dagen. Ja det var otroligt kul. Och jag kunde fota lite också. Men som sagt, i år kunde jag inte ta mig dit. I stället bad jag min pojkvän gå ner och ta några kort åt mig. Vilket han gjorde efter en stunds övertalan (tror dock att han gjorde det gladeligen, eftersom han gillade det förra året. Han vill bara inte erkänna det). Sak samma, han var nere med en av sina vänner. Det blev några bilder... Jag kan inte säga att de blev så bra. Men som han sa att jag skulle skriva "så har han offrat sig"... Det började tydligen spöregna, och han såg ut som en dränkt katt.



Eller? Gillar dig ändå!

Älsklingens bild  Min bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, lite likt är det allt ;)

2009-05-24 @ 18:51:14
Postat av: Johanna

Gud vad härligt att höra :D <3



hoho, vad kul för honom att det regnade :p

2009-05-24 @ 20:02:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback