Efter en lång natt

Igår ökade statistiken markant med 16 nya besökare. Det var lite roligt. Hoppas ni gillar det ni både ser och läser, troligen gör ni det om man kikar på kommentarerna jag fått.

TIll slut cyklade jag till pappas jobb igår. Måste berätta något intressant. Den korta stund jag var där, ungefär en halvtimme, träffade jag två män var av ena jag tydligen borde känna igen. Första gubben (som för övrigt är pappas arbetskamrat, fast på en annan adress) var på jobbet när jag kom, jag hälsade och gick in till pappa på kontoret. Efter ett tag ska gubben och pappas arbetskamrat (som är hans son) åka hem, och kommer in de med. Då pappa presenterade mig kläcker gubben ur sig att vi har träffats tidigare. Jaså tänker jag och försöker hålla god min och fundera på vart jag har träffat honom någon stans, kanske tar han fel på mig och min syster. Det har ju hänt några gånger. - Ja, det var jag på motorcykeln, säger han. Jaha? Det säger inte mig något. När de sen gått frågar jag pappa och han berättar att han tydligen hälsade på när vi var nyinflyttade i nora. För si sådär 10 år sedan. Inte konstigt att jag inte kände igen honom!!

För övrigt så började den andra mannen disskutera att jag var lika gammal som hans dotter och blaha blaha. Spännande! Jag har ingen aning om vem du var heller! Tydligen en bilförsäljare som ska öppna ny firma och sälja fyrhjulingar. Också en intressant människa.

Nehe, nog om det. Nu kurrar min mage, så jag ska äta lite frukost och sen sätta på mig målarkläderna och gå ut och fortsätta måla!

Ha en bra solig dag!



Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hmm.. de minns jag inte riktigt, men de kan ju ha vrit så att du kommenterade en av mina vänners bloggar. jag är inte säker :)

2009-05-16 @ 13:41:51
URL: http://andreans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha du, det är spännande med nya möten måste jag säga! :P



vi hade en fin kväll!

hur var din kväll?



och du, jag skulle behöva dig till eurovision ikväll!



2009-05-16 @ 17:44:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback