Fotografi

Jag hann vara ute i en timme och tjugo minuter. Sen gick solen i moln igen. Det är väl typiskt. Kan det inte få vara fint väder istället för molningt? Jag lyckades i alla fall plugga i en halvtimme. Ska fortsätta med det alldeles strax. Jag lyckades ta några bilder mendan jag låg på gräsmattan. Saknar verkligen att fota, men det har varit så tråkigt väder de senaste dagarna, och framförallt blåsigt. Så jag har inte kommit mig för, fast jag varit sugen på att fota. Men jag hoppas att jag kan ta lite bilder i helgen när jag ska till Nora.



Fotografi: jag
2009-05-13


Kommentarer
Postat av: s

vilken fin bild! sommar :)

2009-05-13 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback