Fotografier

Nu är det snart dags att sova känner jag. Har en fruktansvärd huvudvärk.

Det har varit en underbar dag. Johanna och jag tog oss ut till hästhagen och försvann in i skogen och kom aldrig mer ut. Nej men nästan. Ett så otrolgit mysigt ställe. Gångväg efter gångväg åt alla möjliga håll, avlöste varandra. Och vi bara gick/cyklade och njöt av naturen. Det är inte klokt vad man kan sakna naturen ibland. I dag var en sådan dag. Vi hittade diverse mysiga platser, en hästhage med underbara hästar, X antal änder och vattendrag. Tillslut kom vi fram till Karlslunds herrgård. Lovely! Sen tog vi oss hem på cykel, si så där 100 meter från herrgården. Sen pangar mitt däck och blir helt platt. Jepp! Punka för 3:e gången på väldigt kort tid. Så idag har jag gått från ena sidan av stan till andra, släpandes på cykel, kamera och väska. Jippie!!

Nej men dagen var helt underbar!











Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en alldeles utmärkt och jättefin dag! Jag ser det som ett absolut Måste att den görs om inom kort!



<3

2009-05-23 @ 22:32:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina!:)

Du ser inte punkteringarna som en hint om att du borde dumpa cykeln för alltid? Cykelguden verkar ju inte vara på din sida;)

2009-05-23 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback