Helgens bravader

Så... då har älsklingen precis åkt tillbaka till Malmö med sina vänner. Fredagen bjöd som sagt på en systerkväll. På natten kom K hem igen för att sova. En livs levande isbit kan jag bara säga. Somliga tycker att det är roligare att gå från stan än att ta bussen. Lördagsförmiddagen innebar god frukost och mys, innan han träffade sina vänner igen. Själv hamnade jag i soffan och värmde upp inför kvällen. VId tjugoifyratiden, efter nån timme i ren panik, begav sig jag och M mot B. Där blev det 7 sortes klädval till henne och en fördrink. Vi tog oss mot Vivalla där vi hamnade med ett gäng galna arvikabor och kvällen blev lyckad. (Om man räknar bort sista timmen på Pitchers då jag satt och halvsov).

Ja, så nu sitter jag här, ensam. Tänker nog sitta här ett litet tag till, sen ska jag faktiskt gå ut och gå. Banne mig! Nästa gång han kommer hit, har vi en gemensam lägenhet. Myys!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hade det helt okej, men GUD vad det är underbart att vara hemma!

2009-05-10 @ 14:51:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

bilder skall dyka upp ;D

2009-05-10 @ 15:51:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback