Kort summering

Oj vad jag kände att inlägget igår var tråkigt! Och här kommer ett lika tråkigt till. Målade som en tok i går, så nu är det bara fönsterkarmarna som ska målas vita. Sen är lusthuset klart på utsidan. Lyckades få färg på blompidelstalen också, som vi ska ha i nya lägenheten. Det kommer bli så fint. Får inte glömma bort att beställa de där väggdekorationerna vi ska ha också!

Såg, som så många andra, på Eurovision igår, tänker inte kommentera så mycket runt det. Men rätt bidrag vann, tycker jag bestämt.

Nu fes kattjäkeln som ligger här brevid. Fy! Bäst att jag går och lägger mig i solen istället!


Kommentarer
Postat av: Fanny backman * - The best you never had

skönt o få lite gjort iallafall :)

2009-05-18 @ 02:26:51
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback