Luftballonger och yrsel

Godnatt säger jag nu. Är helt yr i huvudet nu. Har varit det hela kvällen och jag vet inte vad det beror på. I alla fall så har jag pluggat i några timmar nu. Och invigt kameran ännu mer, himmelen var helt full av luftballonger tidigare i kväll. Som jag övade mig på. Riktigt fina att se på, dock har jag upptäckt att min ballkong befinner sig väldigt högt upp. Så när höjdrädslan grep tag i mig blidde det inga mer kort. Men men. Imorgon ska jag upp och tvätta klockan 7. På min lediga dag. Jippie!

Dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då hoppas yrseln går över!

Ja jag såg också åtminstone en av luftballongern, trodde nästan att den skulle landa på nåt tak eller i ett träd, så lågt som den flög!:P

2009-05-21 @ 22:23:33
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Christina

Vackert med luftballonger :) du lägger väl upp någon bild?



2009-05-22 @ 08:29:25

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback