Middag - chicken tikka

Haha, jag får be om ursäkt för det tidigare innlägget. Var stressad och kollade inte igenom det som jag brukar. Vilket resulterade i massor av stavfel, konstiga ord och meningsbyggnader. Fy på mig!

Middagen var trevlig. Vi besökte en indisk restaurang som heter Karishma. Det var en helt underbar personal som förklarade allt, och tackade för allt. Hela tiden. Ja dit vill jag gå igen. Ytterligare en restaurang som jag kan skriva upp på min besökarlista. Nu när K flyttar upp, kanske man kan få besöka alla restauranger och äta ute lite mer. Det är ett av mina mål tror jag.

Nehe, om jag ska läsa rapporten och dementa Gunnar... Inte lika kul, men behövligt. Något annat som är behövligt är att diska. Men om jag blundar riktigt hårt kanske den försvinner!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback