När ska man egentligen plugga?

Godmorgon världen! Efter en god natts sömn sitter jag här nu och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Jag borde plugga, men hur motiverande är det? Jag ska träffa Johanna klockan 12, tvätta klockan 15, träna någon gång efter det. Sen är det väl kväll igen, utan att jag har hunnit plugga. I-landsproblem nr 2! Nej jag får plugga på fredag! Då är det en plugg-städ-handling-träningsdag! Så får det bli! Absolut. Nu ska jag bara göra det också.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du kommer nog på nåt bra ;)



nu ska jag dra iväg till gymmet, sen hem och ordna några smågrejer, sen upp mot stan o träffa dig! vad ska vi hitta på? ;*

2009-05-06 @ 10:04:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback