Regn och åter regn

Så, nu ligger jag åter här i soffan helt själv. Besöket av syrran slutade med tacos och tvspel. Både Crash och Spyro påbörjades, och min syrra vet nu vart hon ska spendera sina kommande helger. Hmm... Älsklingen kontrade med att vi skulle ju få hem Xbox360 också. Det kan inte sluta i något annat är katastrof, eller väldigt mycket tvspel.

Men nu ligger jag i alla fall här, och har faktiskt inte spelat något alls. Funderar istället på att hoppa in i duschen. Duschade förut idag, ute i regnet. Syrran ringer och säger att hon missade bussen, så hon skulle gå hit i duggregnet. Jag tänkte vara snäll och möta henne, så jag tog på mig regnkläder och begav mig iväg på cykeln. Mitt i allt började det spöregna, så jag trampade på fort som fan till stan. Hämtade en dygnsur syrra, upp med henne på pakethållaren (okej, det där lät som hon är liten men hon är 15 och längre än mig) och sen trampa i motvind hem. Kan säga att benen som innan cykelturen var som gelé, nu inte gick att stå på. Men en, motion har jag fått och tränat musklerna extra.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, inatt kommer älsklingen över och sover här.



Kommentarer
Postat av: s

haha, lyckat! ;) men det låter riktigt mysigt, vi får ta och ha en mys-kväll vi tre någon helg! :)

2009-05-09 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback