Spyro, the dragon

Jag har suttit med tentan hela dagen och jag är så gott som klar. Det är två frågor som inte riktigt är klara, men annars är det bara finjusteringar som är kvar. Hur gott känns inte det då? Skönt om inte annat! Tentan är fasen inte lätt, trots att jag gillar ämnet.

Åh, jag klarade nyss bossen på Spyro! Är jag inte duktig? För er som inte är informerade tog älsklingen upp sitt gammla Xbox förra gången han var uppe, och nu sist när han var här hade han med sig Spyro! Och dum som jag är kan jag inte slita mig från det här spelet. Eller något spel över huvudtaget!
Men är han inte söt?



Kommentarer
Postat av: K

Hörde att Spyro var ett förklätt träsktroll

2009-05-12 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback