Träningsnarkoman

Puh! Nu har jag hunnit få i mig en tallrik fil och ett äpple. Har varit och simmat nu på kvällskvisten. Hela 60 längder á 25 meter, alltså (alla mattegenier), 1500 meter = 1,5 km. Jag är lite stolt över mig själv måste jag säga. Har kommit fram till att jag ska gymma två gånger i veckan och simma en. Jag tror det kommer bli toppen.

Imorgon står Västerås på schemat. Bilen kommer cirka 10.30, sen blir det med skräckblandad förtjusning jag överlåter mig till B:s bilkörande. Jag har hört lite exempel av henne förut, och jag är glad så länge jag kommer hem med livet i behåll.

Nej, nu börjar Grey´s!





Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad duktigt, 1,5 är ju sjukt jobbigt o simma :D :P

2009-05-06 @ 21:49:07
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback