Ändrade planer

Jag hade massor av planera för dagen, men vädret ute gör att jag gärna lägger om planerna. Hade tänkt att jag skulle ta mig upp på stan och låna lite böcker och kika efter en studentpresent. Men icke. Det spöregnar ute, och jag tänker inte gå ut i onödan. Lite lat kanske, men det regnar faktiskt! Istället ska jag roa mig med att tvätta (som jag gjort sen 07.00), städa hela lägenheten och sitta och plugga.

Har på Tyra Banks TVshow för tillfället. Snyggingarna från filmen Twilight, Robert Pattinson (som spelar vapyren Edward Cullen) och Taylor Lautner (Jacob Black i filmen) var med. Eye-candy! De påminde mig om att jag vill se filmen igen. Undra om det är så att man ska inföskaffa den...







Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörredu, om du införskaffar den så tycker jag definitivt att Vi ska se den, för jag har inte sett den!

2009-05-22 @ 10:36:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

Grr ;)

2009-05-22 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback