Hemkommen

Nu är jag hemma. Från Johanna. Vi har haft en mycket trevlig stund tillsammans. Det började med att vi möttes vid en cykelpump för att pumpa hennes cykeldäck. Sen begav vi oss till affären där mat inhandlades, och ägg. Vi tog oss hem till Johanna, lagade mat - kyckling i currysås och ris. Sen tog vi oss ann det vi hade tänkt från början. Ommöblering av lägenheten! Det slutade med ett helt nytt rum, och bra blev det också! Nu ska bara en blompidestal inhämtas, längre antennkabel inköpas och en större matta fixas. Sen är det perfekt! Efter vårat omflyttande gjorde vi en kladdkaka, och tog två parti yatzy och sen övergick vi till monopolspelande. Grattis till vinsten Johanna!

Nu får det inte dröja så länge tills vi ses igen!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vilken vinst sen. Jag har nog aldrig haft så många monopolpengar i min ägo!



Skulle vilja ha en ny taklampa också. Tänk en flashig taklampa med dimmertjosan... Och en liten lampa här i hörnet vore vackert!

tack för hjälpen, jag blev helnöjd! :D



och du - vi ser till o ses snart igen! <3

2009-05-13 @ 21:08:59
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback