Västerås

"Det bidde ingen tröja, det bidde en halsduk". Ungefär så slutade våran shoppingdag. Inget i klädväg inhandlat. Dock massor av saker, eller massor av saker var det inte heller. Men saker till bland annat köket och badrummet. Jag har köpt en pajform till bärpajer, 4 fina glasunderlägg, en badrumsmatta och några fina påsar. Jag tror det var allt? Det är inte så lite det heller, men inte något av det jag hade tänkt.

Men det var skönt med miljöombyte för ett litet slag, och umgänge med trevliga människor är inte heller helt fel. Tog en lunch på Ikea också, men det var något lurt med maten banne mig. Både jag och B fick ont i magen efter det, eller efter cheesecaken tror vi. Hur som helst. Dagen i Västerås var trevlig, även om det inte blev några klädinköp.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hojta till om du skulle vara sugen :D

2009-05-07 @ 20:56:48
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback