Lite effektiva var vi i alla fall

Det blev ingen träning ikväll. Träningsvärk och skoskav är ingen kombination som lockar till att träna. Istället sitter jag här och pysslar lite istället. Fixar lite med pärlor på det pannband jag har stickat. Har strykt lite skjortor och nu tänkte jag sätta mig ner och spåna lite i rapport numer 2 denna termin. Måste bara säga att jag klarade den första ;D

Så idag har jag och Bitta tagit upp det där med pluggandet igen (eftersom kombinationen av oss två när vi pluggar, var lyckat). Och för att hålla humöret uppe bakade vi kladdkaka, drack te och småpratade. Tror hennes fästman blev trött på vårat pladder tillslut, för vi blev kommenderade in i teknikrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback