Pigg


Är jag inte så trött som jag trodde? 00.30 släckte jag lampan och lade mig för att sova. Har sovit riktigt dåligt hela natten, men ändå vaknar jag pigg redan klockan 08.00. Är det inte typiskt så säg? När det väl är helg och man vill sova ut, då lyckas man inte. Men det måste ju betyda att jag är pigg? Fast jag känner mig väldigt trött...

Det är väl bäst att man käkar lite frukost, sen ska jag ta en promenad i det fina, men blåsiga vädret. Ska utföra lite ärenden tänkte jag.

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: K R I S T I N

fin blogg :D

2009-11-21 @ 11:21:13
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback