Plugga plugga plugga bort din sura min?


Det går inte sådär jätte bra med pluggandet... Har kommit fem rader hittills. Och inte orkar jag gå och träna heller. Funderar på att ta en lång promenad istället. Dock ser inte vädret alltför roligt ut. Men en promenad i skogen får det nog bli i alla fall. Kanske följer kameran med också. Det vore trevligt!

Nehe, om man kanske ska komma några rader till i arbetet? Kommer ju bara på massor av andra saker att göra istället! Antar att det är några som känner igen sig!?

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Oja, jag känner igen mig. inte just med pluggandet då, men ja - jag BORDE städa, men... det finns ju roligare saker!

2009-11-06 @ 12:34:31
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: sara

nu förstår jag inte alls vad du menar med att man kommer på andra saker?! :P till och med städa känns bra mycket roligare ibland, för att inte tala om att sortera ur garderoben :P

2009-11-06 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback