Skogspromenad


Det blev en lång promenad i skogen. Riktigt skönt att komma ut. Att jag frös, var dygnsur om fötterna och att det duggade är inget att tala om. Jag fick till och med mig kameran, dock så var inte minneskortet i (av någon anledning). Så det blev ändå inga bilder. Hittade för övrigt mitt minneskort i Kenneths kamera...!!? Så så var det med det. Plockade (från marken, natruligtvis!) lite rönnbär som jag tog in och dekorerade mitt ljusfat med. Så nu är det lite mer färg och myskänsla i vardagsrummet. Det ser annars ganska kalt och tråkigt ut där. Men nu duger det väl för stunden.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

fint med lite mer blogginlägg än vanligt :D

2009-11-06 @ 16:22:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback