Dagens motion

För att värma upp inför mitt nya liv som DAT (distriktsarbetsterapeut), så har jag motionerat lite idag.

- Promenad på 6140 steg
- Cykeltur på 1 mil
- En sväng på gymmet

Så nu kan man väl ändå säga att jag är förberedd? Eller försöker vara det i alla fall. Detta är bara en början. Cykeln är min nya vän från och med nu. Eller, inte min cykel för vi är då inget radarpar. Men jag hoppas i alla fall att däcken håller 7,5 veckor framöver! Kan bli jobbigt att ta toalettförhöjningarna på ryggen!

Så för att vara extra förbered som DAT, har jag införskaffat mig en cykelhjälm! Eller rättare sagt varit och hämtat en hos svärfar, gratis är bäst har jag fått lära mig av honom. Så nu har jag blivit vuxen och tagit ansvar för mitt liv, mer eller mindre. (Ryggsäck får jag låna av min handledare ;) ). Så nu är det väl bara de bekväma skorna och fleecetröjan som saknas! He he...

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

hej och hå,

låter som att du ska fara och flänga du. ska du alltså cykla till kunder med toaförhöjningar? :O

2009-10-27 @ 21:48:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: mamma

2009-10-28 @ 12:43:27
Postat av: mamma

Jag kommenterade och sen försvann inlägget?

Iaf så skrev jag att det var bra att du skaffat hjälm och att du nu skulle satsa på goa varma skor och en tjock och skön jacka. Gör du det så har du lyckats fixa några vuxenpoäng! :) Kramar

2009-10-28 @ 12:46:26
Postat av: Bitta

Välkommen till livet som DAT! Själv springer jag i kulvertarna på USÖ och känner mig lite halvt vilsen.. Min handledare är stenhård :S

2009-10-28 @ 16:39:03
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback