En riktig familjedag

Ja, då har vi avklarat ett besök hemma hos alla föräldrar på en dag. Okej, vi hämtade bilen hos Kenneths pappa (första föräldern avklarad). Åkte vidare till hans mamma och fikade (andra avklarad). Fortsate bilresan ut till min mamma. Käkade med hela familjen, inklusive syrrans pojkvän. Hälsade på tjockiskatten och favoritkatten, och suradisktrashunden. Fy f-n vad han stank! (Tredje föräldern avklarad). Åkte vidare, vinkade till en älg, och avslutade dagen med ett kort besök hos pappsen.

Är man effektiv eller är man effektiv?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är väldigt effektiv! Ja jag får väl vara tacksam för att jag fick låna dig och Kenneth en stund :)



Jag tyckte att det var trevligt att ha alla här på middag och funderar på att införa det som regelbundet återkommande, med inte allt för långa intervaller. Vill ju umgås med mina barn!



Tack för att ni tog er tiden hos mig :)



kram från mamma

2009-10-14 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback