Fick hem min externa hårddisk idag


Bild: jag oktober (?) 2008

Gissa om jag är glad? :) På förpackningen står det att det får plats 71 000 bilder. Så nu ska här fotas! Bitta, nu finns inga dåliga undanflykter längre (inte för min egen del heller)! Johanna, nu måste vi verkligen försöka pricka in en dag utan att avboka den!

Kände att det var dags att införskaffa en hårddisk nu. Det är flera datorer som har kraschat, och min bara krånglar. En vacker dag går den väl inte att starta upp. Den j*veln! Och inte är hårddisken stor heller, så jag kan ta med den vart jag vill, hur enkelt som helst. Så jag behöver inte släpa runt på min dator längre, utan kan plugga in den i vilken dator som helst och arbeta från den. Lovely :)

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

JA! definitivt! på torsdag vet jag nog hur min nästkommande vecka ser ut med tider och sådär. så då spikar vi något, som är ordentligt fastspikat! som endast kan avbokas pga sjukdom!



<3

2009-10-13 @ 20:38:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback