Hej och hå!

Första perioden på praktiken är avklarad. Med positiva vibbar och mycket beröm ger jag mig iväg mot nästa äventyr. Det är lite tråkigt att behöva lämna avdelningen just när jag fått kläm på hur det fungerar. Men samtidigt väldigt roligt, då jag ska få se något nytt som jag aldrig sett förut. Jag bara hoppas att jag klarar det, eller ska jag säga min cykel? Då jag kommer bli en sådan där som cyklar runt i Örebro med toalettförhöjningar på pakethållaren.

Usch vad äckligt tänker ni nu, vad tror ni jag tänker? :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tycker jag du är lite väl hård mot de stackars toalettförhöjningarna, de kan ju inte hjälpa vad de föddes till!

2009-10-22 @ 19:55:45
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback