Önskas: några extra timmars skönhetssömn och VÄRME!

Natten var alldes för kort och kall. Trots att jag har extra varmt täcke och filt så frös jag. Får nog rota fram mitt andra täcke också. Men nu är det i alla fall en ny dag och det var inte med lätta steg jag skuttade upp ur sängen, kan jag tillägga. Snarare så att jag ålade mig under täcket till fotändan och sträckte sen ut armen för att hitta närmsta kläder som man kunde få tag i! Varför ska det vara så kallt? Sätt på värmen på full effekt för guds skull, hyresvärden!!

Hade gärna legat kvar där ett par timmar till. Men vad ska man göra? Bitta väntar och jag måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback