A big NO!!


Mina favoritjeans har gått sönder! Vad gör jag nu? Hade tänkt att köpa nya jenas nu i höst, men inte förens om någon månad eller två, då jag kommit i min vanliga kroppsform igen. Min lår har nämligen blivit något större, och det ska bort! Genom träning, inte svält! Ingen chailattediet á la Kissie här inte (även om chaliatte är gudomligt gott ;D).

Men tills dess hade jag tänkt att vänta, hur kul är det att köpa nya snygga jeans som kanske om någon månad eller två sitter som jag vet inte vad?

Kommentarer
Postat av: Bitta

ja, jag börjar snart bli desperat här..! jag blev väldigt sugen på chailatte (fast med morotskaka till ;)) malin skulle vi också behöva tvinga hit snart!

2009-09-23 @ 10:51:03
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback