Dagens roliga på sjukhuset

På en avdelning sökte de en psykolog, så de gick ut med ansökan. Både internt och utanför sjukhuset. De fick totalt tre ansökan, men varav två av dem hann få andra tjänster innan de var klara med rektyreringen. Den sista var en ansökning från en man på 63 år. Som dessutom ville att sjukhuset skulle bekosta hans sista TVÅ år på utbildningen, för att han skulle kunna jobba där. Vilket betyder att han skulle kunnat jobba där när han var klar och 65 år gammal! Och redo för pensionen... Det som är illa är att det är alldeles sant.

Frågan är bara vart världen är påväg, eller vad det finns för spännande människor.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Oj, vilken lustig situation!



Svar: självklart har jag en egen smak och tyckte ;) Det var ju därför jag köpte grejerna - men jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla dem :)

2009-09-03 @ 21:32:58
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback