Det här är en sådan dag som gick på fem minuter

Jösses vad fort denna dag har gått! Jag hinner knappt med. Och jag vet inte riktigt heller vad jag har gjort, men full rulle har det varit hela tiden. Så något vettigt måste det i alla fall ha varit. Har tagit på mig massor av uppgifter på praktiken. Så det känns roligt. Mindre roligt är att jag borde börja med examinationsuppgiften. Och då måste jag börja leta litteratur... Någon som har en bra bok om benfrakturer? Pertrokantär femurfraktur kanske?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag borde också börja med examinationsuppgiften, men jag har inte riktigt träffat nån bra patient till den!:/ Möjligtvis att jag kommit på det etiska dilemmat, men det andra är det inge vidare med än så länge! Det får kanske bli lite verklighet blandat med fantasi till slut!

2009-09-16 @ 19:42:23
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback