Hemma efter en hård dag på avdelning 82

Eller inte egentligen. Men jag har i alla fall träffat en ny patient. Så nu har jag träffat tre patienter på tre dagar. I ungefär 10 minuter vardera. Vilket patientkontakt man har! Tycker bara vi sitter framför datorn eller fikar. Men det blir nog bättre sen när man är mer självständig. Jag ska snart få min egen patient nämligen. Gulp!

Efter denna hårda dag orkade varken Kenneth eller jag laga mat. Så vi åt ute. Igen. För tredje gången på mindre än en vecka. Eh, ja. Det är väl normalt för en student? Jag kommer ju bli som blondinbella, köper kläder och äter mat på restaurang. Eller inte.. Jag är ju fortfarande student. Ett tag till i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback