Jag är lycklig

Jag är i Stockholm. Det säger väl allt? Kom hit igår vid 13-tiden, och farmor mötte upp mig på stationen. Vi åkte hem till dem och fikade lite och förberedde maten tills Kenneth kom hit från jobbet. Vid 18-tiden gjorde vi oss i ordning, sen, sen begav vi oss till stan och Göta Lejon. Musikalen Buddy Holly stod på schemat!

Vi tog oss ett varsitt glas vin uppe i parkettbaren, sen begav vi oss in till våra platser. Och den var så bra! Trots att jag inte känner igen varken låtar eller historian runt Buddy. Men det bästa utav allt! Eyecandy om man tycker om Brolle! Så snygg och charmig när han bröt av till sin norrländska. Så att man inte riktigt var insatt i vad som hände, det gjorde ju inget eftersom man hade något att vila ögonen på ;)

Idag ska vi ta en sväng ner till stan, innan tåget går hem 17.07. Hoppas på att hitta någon höstsnyggt att hänga in i min garderob!

Ha en bra lördag allihopa! Så hörs vi ikväll.


Kommentarer
Postat av: Milla

Va kul att du kom med dina åsikter om min blogg! Tack så mycket både för dem och för att du läser :)

kram!

2009-09-21 @ 17:33:04
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback