Jag gick faktiskt upp klockan 05 imorse


Enbart för att gratta älsklingen. Han trodde att jag skulle sova vidare, och bara säga grattis till honom. Innan han åkte. Men icke! Jag gav honom faktiskt en bakelse med ett ljus i. Och jag tror att jag träffade mitt i prick. Han blev sådär fånigt glad. Precis som jag älskar :D

Igår kväll firade vi födelsedagsbarnet lite. Vi åt på restaurangen Efesos. Kycklingspett med klyftpotatis och tzatziki. To die for! Sen gick vi hem och så fick han öppna sina presenter. Även där tror jag att jag träffade rätt. I alla fall med ena. En bok - övergiva platser (Jan Jörnmark). Eftersom han redan efter ha öppnat klart, la sig i sängen och ville läsa tillsammans :) Det andra var en necessär och tandborstfodral. Kanske lite tråkigt, men väl behövligt! Speciellt nu när han har blivit en businiessman! (Kände knappt igen honom när vi möttes på stationen, då han var klädd i kostym). Då kan han ju inte gå runt med en fult grå och orange nececär. Nej det går ju bara inte!

Kommentarer
Postat av: Johanna

va, kenneth i kostym? :D



låter som att han fick ett bra födelsedagsfirande! :D



vadan detta med självmordsord från folk runtomkring? :o

2009-09-03 @ 18:58:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback