Jag vet att uppdateringen har varit dålig

Men jag är helt slut på kvällen när jag kommer hem från praktiken. Och så har min kreativitet dalat lite nu också. Kanske beror det på att vi går mot mörkare tider. Kanske beror det på att det inte händer något intressant i mitt liv för tillfället. Jag har inte heller några roliga bilder att lägga upp. jag ska ta mig i kragen och gå ut och fota. Kanske på lördag. En långpromenad med kameran. Det vore skönt. Jag vet nog exakt vart jag ska gå.

Tills dess. Trevlig kväll och hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: t

okej :) "klänningen" var lite väl kort så jag tar jeans till den tror jag... :) om det inte blir för vamt, kanske hittar på ngt annat till. ska nog köpa nya skor på söndag :)

2009-09-18 @ 13:44:28
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback