Nu är jag banne mig trött

Trots att vi inte gjort så mycket på jobbet, har vi gjort ganska krävande saker. Och många tankar snurrar runt i huvudet. Dagen har sett ut såhär:

- AT-träff
- Hembesök
- Journalskrivning
- Lunch
- Intervju m. ny pat.
- Seminarie

Det var väl inte så mycket tänker ni. Men ni skulle bara veta! Det är så jäkla mycket att hålla reda på. Hur man ska formulera sig, hur man ska agera, lösningar och allt där till. Men jag tror jag trivs. Och kommer nog trivas med rollen som arbetsterapeut!

Kommentarer
Postat av: Bitta

All right! Då ska jag genast ta itu med att leta upp en bra kamera! Jag känner inspirationen flöööödar :P

Vad tänker du ha på dig på lindas galäj imorn?!

2009-09-03 @ 17:38:33
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback