Nu har jag inte lust att vara sjuk längre


De ser inte så mycket ut för världen, men de är lovely!


Lila tröja - lila är min älsklingsfärg, om ni inte förstått det...


Så jag intalade mig själv imorses att jag var frisk. Sen åkte vi iväg till IKEA, skopunkten och Marieberg. Hem kom vi med massor av kassar. Köpte bland annat 2 par skor (10 cm klack, and I like it!) samt en underbar tunika i lila från H&M. Så nu har jag en lite mer höstig garderob. Och jag hoppas att det kommer finnas fler höstiga kläder i den från och med nästa lördag.

Resten av dagen har det inte hänt så mycket viktigt. Mer än att jag i alla fall inte är frisk. Men nu ska jag lägga mig i våran underbara dubbelsäng och fortsätta att läsa boken Tempelriddarna.

Kommentarer
Postat av: t

snygga !!

2009-09-13 @ 20:58:57
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: t

sv: Jo.. Hon sa att jag skulle få den i fredags men det blev ju inte så. Vi har inte ens pratat om hur jag vill ha den. och så skrev hon på sin blogg förut "En kille beställde en design idag så ska göra den ikväll" eller ngt liknanade. Dt tar så lång tid innan jag får min.



Börjar bli lite trött på de där men jag ska få en. Så jag ska väl inte klaga hon blir ju inte tvingad att göra en åt mig.

2009-09-13 @ 21:42:56
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: johanna.o

Hejs!

såg Kenneth på hm idag på men inte dig! :)

2009-09-13 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback