Va faan!

Min dator har get upp hoppet. Nu har hela tangentbordet blivit crazy och bytt plats på alla knappar. Och inte fan lyckas jag få till det (och nej jag har inte virus). Så nu är jag arg. Måste därför sitta vid Kenneths dator där jag inte heller kommer överens med tangentbordet, så allt blir bara felstavat och konstigt.

Tänkte ju berätta om allt fint vi har öt idag och visa bilder på hur vi har det i lägenheten. Men icke då jag sitter här. Han har så mycket sladdar inkopplade så jag vågar inte dra ut något och plugga in min kamera. Jag hoppas att han kommer hem snart och kan fixa min dator! Han är förövrigt hos svärfar och lämnar tillbaka bilen, medan jag är hemma och ar det lugnt med huvudvärk och svullen hals. IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback