Why? Måste det regna så?

Bild: jag
- Min kvällsmat + två knäckemackor

Jag ska skriva i min dagbok nu. Och det är inte lite heller. Alla tankar och allt ska med. Allt som har hänt under dagen. Allt för att underlätta tankeprocessen samt uppgifterna. Imorgon ska jag ägna dagen åt att plugga ortopedi. Allt för att underlätta mitt arbete på avdelningen.

Ska diska också. Samt att jag borde gå och träna. Men jag är sjukt omotiverad, samt att det spöregnar ute. Så då blir man dygnsur på vägen dit. Och hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: Bitta

Samma här.. funderar på min lilla svarta kjol + nåt skärp och nåt linne. frågan är om jag har något av det, som samtidigt är snyggt alltså..! Same problem as always. :P

2009-09-03 @ 18:09:53
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Bitta

hehe, ja jag är på design-humör idag ;)

låter på Linda som om hon bara vill ha en lugn middag så vi behöver ju inte klä upp oss á la disco. Vilket ger fler alternativ! =)

2009-09-03 @ 18:24:32
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback